sreda, 18. julij 2012

Uvajanje


Predstavitev gostujočega pisatelja pri vrelih 33 stopinjah. Nimam pojma, kaj naj povem, sem pa dobre volje. Maribor kar žari v soncu, gozdovi temno zeleno migetajo in belo vino je presenetljivo okusno.

Z menoj na podiju: Winfried Smaczny (predsednik upravnega odbora ustanove Kulturforum), Nataša Kos (programska pisarna Evropske prestolnice kulture) in Hendrik Kloninger (vodja Goethe-Instituta v Ljubljani).

„Kaj sploh počne gostujoči pisatelj, nekdaj imenovan tudi mestni pisar?“ vpraša Hendrik Kloninger. Samo čakal sem na to vprašanje. Končno lahko na plan potegnem predstave svojih prijateljev, kako pohajkujem po ulicah starega mestnega jedra, po možnosti v pisanem kostumu, vsekakor pa s čepico s peresom na glavi in pergamentnim zvitkom v rokah. Zamišljajo si, kako v Poštni ulici zapisujem zgodbe ljudi, da jih nato raztrobim na Mestnem trgu: “Prebivalci Maribora, le poslušajte!“

Mislim, da me moji prijatelji ne jemljejo resno. Je pa vsekakor zabavno, če si delo mestnega ali gostujočega pisatelja predstavljaš takole, lepo srednjeveško. Na podiju se šalimo na ta račun, poskušam napraviti dober vtis, toda obe dami (prav ste prebrali: na odru smo bili štirje, v dvorani pa samo dve – klasičen primer številčne premoči) sredi sicer praznih vrst stolov sta me pogledali, kakor da bi bil pravkar rekel, da je Ljubljana veliko lepša od Maribora, pa še bolj zabavna.

Kakorkoli že, uvedli so me v mojo funkcijo (prvo sploh!). Zdaj moram/smem/bom to funkcijo tudi opravljal. Le poslušajte.

0 komentarji:

Objavite komentar